مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-12بين الملل

برهانی: هدف اسراییل از حمله به تاسیسات هسته ای ایران، مذاکرات وین است 


یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: اسراییل با قدرت علیه امنیت و اعتبار ایران وارد نبرد جدی و تعیین کننده شده، این نبردی است که باید بجنگیم نمی شود طفره رفت.

- یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: اسراییل با قدرت علیه امنیت و اعتبار ایران وارد نبرد جدی و تعیین کننده شده، این نبردی است که باید بجنگیم نمی شود طفره رفت.

  سید هادی برهانی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از حمله به تاسیسات هسته ای نطنز گفت: مهمترین مقدمه این عملیات مذاکرات وین و مساله هسته ای است، کاملا مشخص است که اسراییل با این مذاکرات موافق نیست و نگران بازگشت آمریکا به برجام است.

وی تصریح کرد : اسراییل نگران است که توافق برجام دوباره زنده و حاکم شود و تنشی که بین ایران و کشورهای غربی وجود داشته برطرف شود، در نتیجه از این مساله نگران است و می داند متضرر می شود و از همه اهرم ها استفاده می کند تا این وضعیت را به هم بزند.

این استاد دانشگاه افزود: آخرین اقدام اسراییل هم نطنز بود آن هم زمانی که امیدها افزایش یافته و در مذاکرات پیشرفتی حاصل شده و نظرات طرفین به یکدیگر نزدیک شده، در واقع با انجام این اقدامات تلاش دارند بر روی مذاکرات و نتیجه آن تاثیر منفی بگذارند و از طرفی موضع ایران را تضعیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهانی: هدف اسراییل از حمله به تاسیسات هسته ای ایران، مذاکرات وین است 

برهانی: هدف اسراییل از حمله به تاسیسات هسته ای ایران، مذاکرات وین است